Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Środa, 2021-03-03 ( Imieniny: Kingi, Maryna)

Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Złotoryi - Wydział Finansowy (WF)

Wydział Finansowy (WF)

59-500 Złotoryja, Pl. Niepodległości 8
(fax  76 8786-955)

Pracownicy Wydziału:
Księgowa - Joanna Skwark
Księgowa - Małgorzata Kwiecień
(pok. 201, tel. 76 506 53 26)

Główna Księgowa – Ewa Kowalczyk
Główny Specjalista – Karolina Świątkowska
Podinspektor - Anna Pękała
(pok. 212, tel. 76 506 53 24)


Do zakresu działania Wydziału Finansowego należą sprawy :

1)      zapewnienie obsługi finansowo-księgowej Starostwa,

2)      opracowanie projektu budżetu Powiatu oraz układu wykonawczego budżetu,

3)      zapewnienie prawidłowego przebiegu wykonania budżetu Powiatu,

4)     opracowywanie planu finansowego Starostwa i jego realizacja,

5)     sprawowanie nadzoru i kontroli nad prawidłowością prowadzenia rachunkowości przez   powiatowe jednostki organizacyjne,

6)     sporządzanie zbiorczej sprawozdawczości z realizacji budżetu Powiatu oraz  opracowywanie okresowych analiz wynikających z przepisów prawa i bieżących  potrzeb,

7)     prowadzenie ksiąg rachunkowych dla Starostwa i budżetu Powiatu,

8)     dystrybucji środków finansowych budżetu dla jednostek podległych,

9)     prowadzenie dokumentacji płacowej i świadczeń z ubezpieczenia społecznego, innej   dokumentacji związanej z wynagrodzeniami oraz rozliczeń w tym zakresie  z instytucjami publiczno – prawnymi,

10)  prowadzenia ewidencji ilościowo - wartościowej majątku Starostwa oraz rozliczanie  inwentaryzacji,

11)  prowadzenie rejestru sprzedaży podatku VAT oraz składanie deklaracji,

12)  prowadzenie rozliczeń w ramach otrzymanych dotacji i subwencji, oraz dotacji  udzielanych z budżetu Powiatu,

13)  prowadzenie windykacji należności Skarbu Państwa i Powiatu,

14)  prowadzenie obsługi księgowej Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób   Niepełnosprawnych w zakresie prowadzenia ewidencji,

15)  wykonywania innych zadań wynikających z przepisów obowiązującego prawa.

16)  planowanie, realizowanie i koordynowanie projektów z zakresu swojej działalności z wykorzystaniem funduszy unijnych i środków pozabudżetowych.

Autor: Tomasz Saluszewski

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2015-03-23 14:12:28przez: Tomasz Saluszewski
Opublikowano:2015-03-23 00:00:00przez:
Zmodyfikowano:2021-01-07 12:27przez:
Podmiot udostępniający: Starostwo Powiatowe w Złotoryi
Odwiedziny:6652

Rejestr zmian

  • [2021-01-07 12:27:29]Aktualizacja
  • [2020-01-02 12:03:59]Aktualizacja
  • [2019-05-09 11:23:30]Aktualizacja
  • [2019-05-08 14:07:47]Aktualizacja
  • [2019-03-13 14:23:48]Aktualizacja
  • [2018-01-02 09:50:30]edycja

Banery/Logo