24 marca 2015
Wydział Organizacyjny (WO)
59-500 Złotoryja, Pl. Niepodległości 8
(fax 76 8786-955)
Pracownicy Wydziału
Kadry
Główny Specjalista – Kamila Hanysz
Inspektor - Marzena Sitko
(pok. 111, tel. 76 506 53 16)
Sekretariat
Magdalena Biernat
Kamila Żarnowska
(pok. tel. 76 506 53 10)
1. Do zakresu działania Wydziału Organizacyjnego należy organizacja pracy Starostwa, a w szczególności:
1) nadzór i koordynowanie załatwiania skarg i wniosków oraz petycji,
2) prowadzenie rejestru postanowień, zarządzeń i upoważnień Starosty,
3) polityka kadrowa, gospodarowanie etatami oraz prowadzenie spraw osobowych pracowników Starostwa, kierowników jednostek organizacyjnych i kierowników jednostek administracji zespolonej w Powiecie,
4) doskonalenie kadr Starostwa,
5) prowadzenie spraw związanych z odpowiedzialnością służbową i dyscyplinarną pracowników Starostwa, kontrolą i dyscypliną pracy w Starostwie,
6) prowadzenie spraw socjalno – bytowych pracowników Starostwa,
7) organizacja obiegu dokumentów przychodzących, w tym obiegu elektronicznego,
8) organizacja, przygotowanie i przeprowadzanie wyborów powszechnych i referendów,
9) prowadzenie i obsługa sekretariatu Starostwa, w tym:
a) prowadzenie kalendarza spotkań Starosty i Wicestarosty,
b) obsługa biura podawczego,
c) obsługa centrali telefonicznej,
d) rejestracja i rozdzielanie na komórki organizacyjne korespondencji przychodzącej.
10) realizacja zadań Służby BHP, a w szczególności:
a) nadzór nad przestrzeganiem przepisów bhp oraz ppoż.,
b) przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu bhp i ppoż.,
c) dokonywanie przeglądów warunków pracy i ochrony przeciwpożarowej,
d) prowadzenie spraw związanych z oceną ryzyka zawodowego na danym stanowisku.
11) prowadzenie archiwum zakładowego.
12) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów obowiązującego prawa.
13) nadzór nad organizacją punktów nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego
14) planowanie, realizowanie i koordynowanie projektów z zakresu swoJeJ działalności z wykorzystaniem funduszy unijnych i środków pozabudżetowych
Biuro Obsługi Rady i Zarządu Powiatu
Główny Specjalista - Aleksandra Łuniewska
Podinspektor - Diana Adamiec - Skraba
(pok. 112. tel. 76 506 53 17)
2. Do zakresu działania Biura Obsługi Rady i Zarządu Powiatu należy w szczególności:
1) prowadzenie obsługi Rady Powiatu i Komisji stałych Rady Powiatu,
2) rejestracja uchwał Rady, wniosków komisji, interpelacji i zapytań radnych oraz dbałość o ich terminowe przekazywanie do Starosty celem ich wykonania,
3) szkolenie radnych,
4) rejestracja skarg i wniosków kierowanych do Rady Powiatu oraz dbałość o ich terminowe załatwienie,
5) rejestracja petycji kierowanych do Rady Powiatu,
6) nadzorowanie realizacji interpelacji i zapytań radnych oraz wniosków komisji,
7) obsługa organizacyjna Zarządu Powiatu, w tym prowadzenie rejestru uchwał i decyzji Zarządu,
Referat Administracyjno-Gospodarczy
Kierownik referatu - Marzena Postrzelony (tel. 76 506 53 33)
3. Do zakresu działania Referatu Administracyjno-Gospodarczego należy:
1) przyjmowanie i ekspedycja korespondencji,
2) nadzór nad użytkowaniem samochodu służbowego,
3) organizacja ochrony budynków Starostwa, utrzymania w nich czystości i porządku,
4) zapewnienie materialno - technicznych warunków pracy Starostwa, Zarządu i Rady Powiatu,
5) prowadzenie ewidencji i rozliczanie składników majątkowych Starostwa,
6) zapewnienia informacji wizualnej w budynku i w pomieszczeniach biurowych.
4. Biuro Obsługi Prawnej (BP)
Radca Prawny
Marian Tarnowski
(pok. 113, tel. 76 506 53 18)
Realizuje zadania w zakresie obsługi prawnej, w szczególności poprzez:
1) uzgadnianie projektów aktów prawnych Rady, Zarządu, Starosty oraz opiniowanie ich
pod względem redakcyjnym i prawnym;
2) udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych dla potrzeb Rady, Zarządu,
Starostwa i powiatowych jednostek organizacyjnych;
3) wykonywanie zastępstwa procesowego;
4) wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności Starostwa oraz współdziałanie
w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego;
5) udostępnianie obowiązujących powszechnie przepisów prawa oraz przepisów prawa
miejscowego.
Metryczka
Wytworzono: | 2015-03-24 09:20:21 | przez: Tomasz Saluszewski |
---|---|---|
Opublikowano: | 2015-03-24 00:00:00 | przez: Tomasz Saluszewski |
Zmodyfikowano: | 2021-01-08 11:13 | przez: Tomasz Saluszewski |
Podmiot udostępniający: | Starostwo Powiatowe w Złotoryi | |
Odwiedziny: | 6978 |
Rejestr zmian
- [2021-01-08 11:13:29]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2021-01-07 12:26:57]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2020-09-15 15:23:43]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2020-06-18 09:38:15]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2020-06-08 09:26:18]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2020-02-10 08:34:56]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2020-02-03 08:58:08]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2020-02-03 08:20:02]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2019-11-05 08:16:31]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2019-06-11 12:42:46]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2019-05-14 08:17:40]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2019-05-09 11:10:14]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2019-03-27 07:37:49]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2019-03-04 10:10:48]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2019-03-01 11:04:19]Paweł SkibaAktualizacja