24 marca 2015
Wydział Rozwoju (WR)
59-500 Złotoryja, Pl. Niepodległości 8
(fax 76 8786-955)
PRACOWNICY WYDZIAŁU:
Kierownik Wydziału:
Kamila Brzozowska
(pok. 307, III piętro, tel. 76 506 53 34)
Główny specjalista - Jacek Grabowski
(pok. 311 - III piętro, tel. 76 506 53 36)
Główny specjalista - Monika Gudz
Ewelina Łagosz - Podinspektor
(pok. 306, III piętro, tel. 76 506 53 32)
Główny specjalista - Ada Mikus-Blacha
Główny specjalista - Łukasz Żuber
(pok 315, III piętro, tel. 76 506 53 30)
Do zakresu działania Wydziału Rozwoju należy w szczególności:
1) organizacja zamówień publicznych, w tym:a) przygotowanie postępowań o zamówienie publiczne,
b) ustalanie i wybór trybu udzielania zamówień publicznych,
c) opracowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
d) publikacja ogłoszeń o udzielenie zamówień publicznych,
e) udzielanie informacji i wyjaśnień oferentom w czasie trwania postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego,
f) udział w pracach komisji przetargowych,
g) obsługa organizacyjna posiedzeń komisji przetargowych,
h) wykonywanie czynności i nadzór nad przebiegiem procedury odwoławczej,
i) przygotowywanie umów o udzielenie zamówień publicznych,
j) nadzór nad planowaniem zamówień publicznych na dany rok budżetowy,
k) opracowanie i publikacja obowiązkowego rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych,
l) prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
m) prowadzenie rejestru umów,
n) opracowanie projektu i bieżący nadzór nad wykonaniem Regulaminu udzielania zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 zł,
o) opiniowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego,
p) udzielenie informacji oraz wyjaśnień dotyczących udzielania zamówień publicznych pracownikom Starostwa i jednostek organizacyjnych Powiatu;
2) w zakresie planowania i realizacji inwestycji i remontów:
a) analiza potrzeb i sporządzanie projektów planów inwestycyjnych i remontowych Starostwa i jednostek podległych,
b) przygotowanie dokumentacji wyjściowej do realizacji inwestycji lub remontu,
c) uzgadnianie i gromadzenie niezbędnej dokumentacji projektowej,
d) nadzór merytoryczny nad prowadzonymi przez Powiat zadaniami remontowymi
i inwestycyjnymi,
e) przygotowanie wniosków o przydział środków finansowych na poszczególne zadania,
f) prowadzenie spraw w zakresie opracowania dokumentacji technicznej i uzyskania pozwolenia na budowę,
g) prowadzenie spraw związanych z ustanowieniem inspektora nadzoru oraz
przekazaniem terenu budowy,
h) wspólne z kierownikami jednostek organizacyjnych nadzorowanie jakości wykonywanych prac, monitorowanie zgodności prowadzonych robót budowlanych
z podpisaną umową,
i) dopełnianie odpowiednich procedur w razie konieczności wykonania robót dodatkowych, wykraczających poza zakres umowy,
j) organizowanie odbiorów częściowych i końcowych, zapewnienie w nich udziału przedstawicieli właściwych organów,
k) kontrola kosztów realizacji inwestycji,
l) rozliczanie kosztów prowadzonych i zakończonych zadań inwestycyjnych
i remontowych;
3) w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania, wdrażania i monitorowania programów współfinansowanych ze środków krajowych i Unii Europejskiej:
a) monitoring, gromadzenie i dystrybucja informacji dotyczących możliwości pozyskiwania środków finansowych ze źródeł zewnętrznych,
b) analizowanie programów pomocowych zewnętrznych ze szczególnym uwzględnieniem programów unijnych oraz informowanie o możliwościach wykorzystania funduszy przez Powiat i podległe mu jednostki,
c) pozyskiwanie środków finansowych poprzez przygotowywanie kompletnych wniosków o dofinansowanie określonych przedsięwzięć, monitorowanie złożonych wniosków, a także koordynacja realizacji przedsięwzięć, na które uzyskano dofinansowanie,
d) koordynacja wykorzystania środków UE w Powiecie,
e) współpraca z Kierownikami jednostek organizacyjnych w przygotowaniu
i realizacji zadań w ramach projektów z dofinansowaniem zewnętrznym,
f) współpraca z Wydziałem Edukacji w zakresie projektów realizowanych w placówkach oświatowych,
g) monitoring i koordynacja projektów realizowanych przez jednostki organizacyjne Powiatu i podmioty zewnętrzne,
h) monitorowanie utrzymania wskaźników związanych ze zrealizowanymi projektami w zakresie utrzymania ciągłości projektów przez jednostki organizacyjne Powiatu i podmioty zewnętrzne,
i) monitorowanie utrzymania wskaźników związanych ze zrealizowanymi projektami, w zakresie utrzymania ciągłości projektu, analiza ankiet i prasy,
j) promocja ww. projektów w ramach wytycznych określonych we wniosku o dofinansowanie,
k) udział w spotkaniach, naradach dotyczących realizacji poszczególnych projektów,
w tym także zebraniach w miejscu koordynowanych przedsięwzięć,
l) pozyskiwanie środków z zewnętrznych źródeł na realizację zadań promujących Powiat;
4) współtworzenie planów rozwoju Powiatu, w tym m.in.:
a) koordynowanie działań przy tworzeniu istotnych dla subregionu dokumentów strategicznych,
b) współpraca z gminami Powiatu w zakresie zintegrowanego planu rozwoju,
c) realizacja przedsięwzięć z zakresu zrównoważonego rozwoju obszarów funkcjonalnych Strategii Rozwoju Województwa Dolnośląskiego (w tym koordynacja działań realizowanych w ramach ZIT);
5) realizacja innych zadań powierzonych przez Starostę.
Metryczka
Wytworzono: | 2015-03-24 09:15 | przez: Tomasz Saluszewski |
---|---|---|
Opublikowano: | 2015-03-24 12:38 | przez: Tomasz Saluszewski |
Zmodyfikowano: | 2023-11-09 12:38 | przez: Tomasz Saluszewski |
Podmiot udostępniający: | Starostwo Powiatowe w Złotoryi | |
Odwiedziny: | 7286 |
Rejestr zmian
- [2023-11-09 12:38:05]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2023-10-04 09:38:11]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2023-08-11 13:05:47]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2022-05-05 09:27:07]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2022-05-05 09:26:28]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2020-12-09 17:15:28]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2020-08-03 08:57:52]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2020-04-27 13:15:47]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2020-04-14 10:57:10]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2020-01-02 12:02:31]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2019-07-09 12:31:24]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2019-05-09 11:27:59]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2019-05-08 14:19:03]Tomasz SaluszewskiAktualizacja
- [2019-05-06 08:46:25]Paweł SkibaAktualizacja