Zapytanie ofertowe
Powiat Złotoryjski - Starostwo Powiatowe w Złotoryi ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1320) postępowanie poniżej 130 000 zł netto.
Przedmiotem postępowania jest Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu pn. „Aktywna integracja w powiecie złotoryjskim” – Jelenia Góra opisanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
1. Termin realizacji zamówienia:
- rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy;
- zakończenie: do 30.06.2026 r.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców określonych w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców
na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający zobowiązuje się przestrzegania zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn, a także przeciwdziałaniu wszelkim formom dyskryminacji.
4. Ocenie podlegają tylko oferty Wykonawców nie wykluczonych z postępowania.
Kryteria oceny oferty jakie Zamawiający przyjął w tym postępowaniu to:
- cena - ma ona znaczenie w 90%
- ilość dodatkowych godzin praktycznych kursu, zaoferowanych przez Wykonawcę – ma ono znaczenie w 10%.
5. Sposoby oceniania oferty:
a) W kryterium cena Zamawiającemu zależy, aby oferty przedstawiały jak najniższy wskaźnik ceny. Do obliczenia punktów zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
cena:
cena najkorzystniejsza |
X |
90 max ilość punktów możliwych do otrzymania |
cena badana |
b) W kryterium tym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca ponad standard narzucony przez Zamawiającego (tj. 30 godzin) zaoferował jak największą liczbę dodatkowych godzin praktycznych dla każdego uczestnika kursu, z tym, że Zamawiający wskazuje, że minimalna ilość dodatkowych godzin praktycznych kursu to 4 godziny, natomiast maksymalna ilość dodatkowych godzin praktycznych kursu to 20 godzin.
W kryterium tym ocena ofert dokonywana będzie wg następującego wzoru:
Lp. |
Ilość dodatkowych godzin praktycznych dla każdego uczestnika kursu, zaoferowanych przez Wykonawcę |
Ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Ilość dodatkowych godzin praktycznych kursu, zaoferowanych przez Wykonawcę |
1 |
Wykonawca zaproponuje w ofercie 4 dodatkowe godziny praktyczne dla każdego uczestnika kursu |
Wykonawca otrzyma 2 punktów |
2 |
Wykonawca zaproponuje w ofercie 8 dodatkowych godzin praktycznych dla każdego uczestnika kursu |
Wykonawca otrzyma 4 punktów |
3 |
Wykonawca zaproponuje w ofercie 12 dodatkowych godzin praktycznych dla każdego uczestnika kursu |
Wykonawca otrzyma 6 punkty |
4 |
Wykonawca zaproponuje w ofercie 16 dodatkowych godzin praktycznych dla każdego uczestnika kursu |
Wykonawca otrzyma 8 punkty |
5 |
Wykonawca zaproponuje w ofercie 20 dodatkowych godzin praktycznych dla każdego uczestnika kursu |
Wykonawca otrzyma 10 punktów |
6. Wartość punktowa oferty przyznana dla każdej oferty to suma punktów uzyskanych w kryterium cena i ilość dodatkowych godzin praktycznych kursu zaoferowanych przez Wykonawcę.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi 100 pkt.
7. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert spełniających warunki udziału w postępowaniu, przez co należy rozumieć ofertę z najwyższą liczbą punktów.
8. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały przyznane takie same ilości punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
9. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
10. Opis sposobu obliczania ceny: Wykonawca oblicza cenę oferty zawierającą podatek od towarów i usług. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich.
11. Powiat Złotoryjski udzieli zamówienia Wykonawcy, który złoży ofertę z najniższą ceną brutto za wykonanie całości zamówienia oraz dopuszcza możliwość prowadzenia dalszych negocjacji z wybranym Wykonawcą.
12. Cenna powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
13. Zamawiający ustalił termin składania ofert cenowych Wykonawców do dnia 09.10.2025 r. do godz. 11:00.
Oferty należy składać drogą emaliową na adres: zamowienia@powiat-zlotoryja.pl
14. Zamawiający prosi o złożenie skanu oferty na druku załączonym do niniejszego zapytania pn. „Formularz oferty cenowej” (załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego).
15. Z Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi Załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany projektu umowy.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia danych osób realizujących zamówienie w celu realizacji obowiązku określonego w art. 21 ust. 2 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o Przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz. U. 2024, poz. 1802). Dodatkowo osoby, które będą realizować zamówienie zobowiązane są do przedłożenia Zamawiającemu informacji z KRK w zakresie art. 21 ust. 3 w/w ustawy.
16. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Starosta Złotoryjski
z siedzibą w Złotoryi Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja tel. 76 8786 930;
- inspektor ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Złotoryi: kontakt:iod@powiat-zlotoryja.pl
- dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
- dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych dotyczących Wykonawcy*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z zapytaniem ofertowym oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO¹) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
¹) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
17. Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów Zamawiający informuje, że w Starostwie Powiatowym w Złotoryi obowiązuje Procedura dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa
oraz podejmowania działań następczych w Starostwie Powiatowym w Złotoryi z dnia 16.09.2024 r.
Procedura dostępna jest na stronie http://www.bip.powiat-zlotoryja.pl/.
18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Załączniki:
Nr 1 Opis przedmiotu zamówienia;
Nr 2 Formularz oferty cenowej;
Nr 3 Projekt umowy.