22 stycznia 2025
Nabór na stanowisko - Księgowy/-a w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Świerzawie
DYREKTOR ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W ŚWIERZAWIE
UL. SKOWRONIA GÓRA 3 59-540 ŚWIERZAWA
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE URZĘDNICZE STANOWISKO
Księgowa/y
I. Nazwa i adres jednostki:
Zakład Aktywności Zawodowej w Świerzawie ul. Skowronia Góra 3, 59-540 Świerzawa.
II. Określenie stanowiska:
Księgowa/y – pełny wymiar czasu pracy
III. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Niekaralność (brak prawomocnego wyroku sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe).
- Nieposzlakowana opinia.
- Ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne, studia podyplomowe w zakresie rachunkowości i posiadanie co najmniej 2-letniej praktyki w księgowości,
- Minimum 2 letni staż pracy zawodowej na stanowisku księgowej.
- Znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych.
- Znajomość przepisów: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o pracowniczych planach kapitałowych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks pracy, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, rozporządzenie w sprawie zakładów aktywności zawodowej.
- Znajomość programu finansowo-księgowego, programu Płatnik ZUS, bankowości elektronicznej, Word, EXEL,
IV. Wymagania dodatkowe:
- Mile widziane doświadczenie w pracy w księgowości budżetowej.
- Mile widziana znajomość problematyki osób niepełnosprawnych.
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa.
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej, sumienność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność, terminowość, odporność na stres, kreatywność
- Umiejętności interpersonalne (łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy w zespole).
- Umiejętności tworzenia aktów wewnętrznych.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Przestrzeganie i stosowanie przepisów prawnych niezbędnych do realizacji zadań na danym stanowisku.
2. Księgowanie dokumentów w programie Finanse Vulcan.
3. Dekretowanie dokumentów do księgowania komputerowego w sposób analityczny w rozbiciu na konta i paragrafy zgodnie z planem kont z bieżącej działalności, w Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych, na Funduszu Aktywności Zawodowej, na rachunku PFRON, Urzędu Marszałkowskiego.
4. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
5. Bieżąca kontrola ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków
6. Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą.
7. Przygotowywanie obowiązujących sprawozdań dla głównej księgowej: Urząd Wojewódzki; Urząd Marszałkowski; GUS, ZUS, PFRON.
8. Przygotowywanie rozliczeń z ZUS i US.
9. Pomoc w opracowywaniu projektów planów finansowych i pomoc w dokonywaniu niezbędnych zmian w planie i czuwanie nad nieprzekroczeniem wydatków w paragrafach oraz zapewnienie wypłacalności wobec kontrahentów.
10. Nadzorowanie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych;
11. Sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa.
12. Pomoc przy rozliczaniu środków finansowych pozyskanych z dotacji.
13. Nadzór, pomoc i kontrola rozliczania wynagrodzeń.
14. Rozliczanie i inwentaryzacja środków obrotowych.
15. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych oraz przedkładanie do akceptacji Dyrektorowi Zakładu.
16. Dochowanie tajemnicy służbowej dotyczącej spraw przez siebie prowadzonych.
17. Wykonywanie innych zadań i czynności dotyczących spraw księgowych zleconych przez Dyrektora Zakładu lub Główną Księgową.
18. Współpraca z Główną Księgową.
19. Postępowanie i przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych.
VI. Wykaz wymaganych dokumentów:
1. List motywacyjny własnoręcznie podpisany.
2. Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej własnoręcznie dopisany.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i uprawnienia.
4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy lub doświadczenie zawodowe.
5. Kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach i szkoleniach oraz inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych.
7. Oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: „Oświadczam, że nie byłam/nie byłem prawomocnie skazana/skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe”. (w przypadku wyłonienia w drodze konkursu przed zatrudnieniem w ZAZ w Świerzawie dostarczenie zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego).
8. Oświadczenie kandydata o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych na stanowisko Księgowa/y w związku z prowadzoną rekrutacją przez Zakład Aktywności Zawodowej w Świerzawie ul. Skowronia Góra 3, 59-540 Świerzaw.”
9. Podpisana przez kandydata informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych o następującej treści:
„Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku ze złożoną aplikacją
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informujemy, iż:
Administrator danych
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Zakład Aktywności Zawodowej z siedzibą w Świerzawie (59-540) przy ulicy Skowronia Góra 3. Z administratorem można skontaktować się mailowo: biuro@zazswierzawa.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora
Inspektor Ochrony Danych
Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Pan Sławomir Kozieł, z którym można skontaktować się mailowo: inspektor@4consult.com.pl
Cele przetwarzania danych
Pana/Pani dane przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji, a w szczególności nawiązania kontaktu telefonicznego/mailowego, przedstawienia oferty pracy, zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną, na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), za którą uznaje się przekazanie podania/CV/listu motywacyjnego
Udostępnianie danych
Pana/Pani dane nie będą udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych.
Przechowywanie danych
Pana/Pani dane będą przechowywane przez okres 1 roku od momentu przekazania podania/CV/listu motywacyjnego
Pana / Pani uprawnienia
Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Informacja o dobrowolności podania danych
Podanie przez Pana/ Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do rozpatrzenia kandydatury, w ramach prowadzonych rekrutacji.
………………………………………………………
podpis kandydata do pracy
VII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6% .
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty aplikacyjne w sprawie naboru na stanowisko należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy nabór z dnia ……. na stanowisko księgowa/y” w terminie do dnia 05 luty 2025 r. na adres Zakładu Aktywności Zawodowej w Świerzawie ul. Skowronia Góra 3, 59-540 Świerzawa
IX. Informacje o wynikach naboru
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.powiat-zlotoryja.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Świerzawie.
Urszula Dudzic
Dyrektor
Zakładu Aktywności Zawodowej
w Świerzawie
Metryczka
Wytworzono: | 2025-01-22 12:55 | przez: |
---|---|---|
Opublikowano: | 2025-01-22 13:31 | przez: Urszula Dudzic |
Zmodyfikowano: | 2025-01-22 13:23 | przez: Urszula Dudzic |
Podmiot udostępniający: | Biuletyn Informacji Publicznej Powiatu Złotoryjskiego | |
Odwiedziny: | 133 |
Rejestr zmian
- [2025-01-22 13:23:16]Urszula DudzicAktualizacja
- [2025-01-22 13:13:05]Urszula DudzicAktualizacja
- [2025-01-22 13:06:48]Urszula DudzicAktualizacja
- [2025-01-22 13:05:25]Urszula DudzicAktualizacja
- [2025-01-22 12:53:47]Urszula DudzicUtworzenie dokumentu