Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Poniedziałek, 2025-02-10 ( Imieniny: Elwiry, Elizy)

Biuletyn Informacji Publicznej Powiatu Złotoryjskiego - WR.272.53.2024 Wykonanie, dostaw i złomowanie tablic rejestracyjnych do oznakowania pojazdów mechanicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Złotoryi na rok 2025

WR.272.53.2024 Wykonanie, dostaw i złomowanie tablic rejestracyjnych do oznakowania pojazdów mechanicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Złotoryi na rok 2025

Zapytanie ofertowe

 

Powiat Złotoryjski - Starostwo Powiatowe w Złotoryi ogłasza postępowanie
o udzielenie zamówienia z wyłączeniem stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j.) postępowanie poniżej 130 000 zł.
1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie, dostaw i złomowanie tablic rejestracyjnych do oznakowania pojazdów mechanicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Złotoryi na rok 2025”.
Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.
3. Kryteria oceny ofert:
a) Jedynym kryterium oceny oferty jakie Zamawiający przyjął w tym postępowaniu jest cena.
Ma ona znaczenie w 100%.
b) Sposób oceniania ofert:
W kryterium tym Zamawiającemu zależy, aby oferty przedstawiały jak najniższy wskaźnik ceny.
Do obliczenia punktów zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
cena:
cena najkorzystniejsza X 100 max ilość punktów możliwych do otrzymania
cena badana

c) Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
4. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert spełniających warunki Zamawiającego, przez co należy rozumieć ofertę z najwyższą liczbą punktów.
5. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
6. Wykonawcy, składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
7. Opis sposobu obliczania ceny: Wykonawca oblicza cenę oferty zawierającą podatek od towarów i usług. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich.
8. Z wyłonionym Wykonawcą zadania zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
9.Oferty należy składać do dnia 19.12.2024 r. drogą e-mailową na adres: zamowienia@powiat-zlotoryja.pl
10.Zamawiający prosi o złożenie skanu oferty na druku załączonym do niniejszego zapytania pn. „Formularz oferty cenowej” (załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego) oraz niezbędnych załączników.
Do oferty należy dołączyć:
a) Zaświadczenie potwierdzające, że Wykonawca jest wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane przez właściwego marszałka województwa na podstawie art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j. t. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251);

11. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Starosta Złotoryjski
z siedzibą w Złotoryi Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja tel. 76 8786 930;
- inspektor ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Złotoryi kontakt:iod@powiat-zlotoryja.pl tel. 76 506 53 31;
- dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
- dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych dotyczących Wykonawcy*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z zapytaniem ofertowym oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO¹) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
¹) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
12. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców określonych w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 15.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
13. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.

Załączniki:
Nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Nr 2 Formularz oferty cenowej.
Nr 3 Projekt Umowy.

 

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2024-12-12 07:36przez:
Opublikowano:2024-12-12 07:37przez: Ada Mikus
Zmodyfikowano:2024-12-12 07:37przez: Ada Mikus
Podmiot udostępniający: Biuletyn Informacji Publicznej Powiatu Złotoryjskiego
Odwiedziny:41

Rejestr zmian

  • [2024-12-12 07:37:49]Ada MikusZałączniki
  • [2024-12-12 07:34:35]Ada MikusOgłoszenie

Banery/Logo